Thursday, February 18, 2010

THANX, THANX & THANX MY SISTER !!!!!!

Yeah2!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku dapat jam baru !!!!!!!!!!!!
Nanti aku pegi kelas minggu depan, mesti korang bau kedai jam punya la....

Petang masa aku tengah tengok tv, kakak aku panggil ak... Lepas tu die bagi ak jam tangan yang dia beli masa dia pegi outstation hari tu... Dia pun baru je sampai semalam... Ni la jam tangan yang aku dapat dari kakak aku tu....



Bukan aku je dapat tau... Satu family aku dapat... My mom dapat handbag and cermin make up orang pompuan la... My dad plak dapat satu set pemotong kuku dengan kotak dia yang cukup smart la.... Siap dengan gunting kecil, ketip kuku n ada lagi beberapa alat dalam tu.... Aku pun tak tahu nak sebut benda tu as ape... Adik aku plak dapat jam tangan gak... Tapi aku nya mestilah lebih smart dari dia punya (puji diri plak mizzi ni)....

Kami satu keluarga memang berterima kasih sangatlah kat kakak aku yang sudi nak belikan souvenir untuk ktorg sume....

Dua tiga kucing berlari,
Mana nak sama si kucing belang,
Kalau nanti pegi lagi,
Belikan lagi untuk ktorg....

Hehe!!!!!!!!!!! Thank you, Thank you, Thank you !!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

areev19 said...

slamat menggunakan jam baru bau kedai! :)

Mizzi Ifwat said...

thanx.....
hehe!!!!!!

Anonymous said...

HUHU....
CNTK JAM....
JAM LAMA KLU XNK BLEH BAGI KAT AKU....
HAHAHAHA...

Mizzi Ifwat said...

Sapa Anonymous ni?????
klu ye pun bg la tau name tu...
bleh gak la ak tau sapa anonymous tu....
anyway, thanx for ur comment...
Pasal nk jam tu nnti ak pk2 dlu ek.... jam tu ak still sayang....
Ade rezki, ade la...
HEHEHEH!!!!!!!

Anonymous said...

baik betul hati kakak,
bagus betul kalu dpt kakak cmtu.T_T