Sunday, February 14, 2010

RAJA LAWAK YANG CUKUP ANNOYING !!!!!!!

Hari ini kali pertama aku tengok rancangan Raja Lawak musim baru sebab aku dah sebulan tak balik rumah. Musim ni sume nye tah ape2 tah. Seriously, aku cakap memang tak best gila la...
Yang paling tak boleh bla tu, kenapalah orang Malaysia ini sume suka IDLAN. Bukan aku jealous dengan dia tapi aku pun tak tahu kenapalah orang Malaysia ni minat sangat dia. Padahal bukan nya lawak pun dia. Ape benda yang cerita kat atas pentas tu pun ak tak tahu la... Yang buat aku lagi bengang dan bengong tu, setiap yang dia cakap tu ada je orang yang gelak. Aku tak nampak pun apa yang lawaknya. Maybe aku pekak kot...

Aku cukup tak suka dan tak berkenan dengan juri musim ni... Memang ramai suka dorang 3 orang ni tapi aku rasa kalau juri setakat nak buat lawak depan orang ramai tak perlu jadi juri... Buat habis duit bayar untuk juri je... Dah la komen x berguna langsung... Tah apa benda komen pun aku tak tahu... Bagi aku kalau dorang 3 orang tu tak reti nak bagi komen, jangan terima kerja tu... Kalau tak ada komen yang membangun langsung, lebih baik aku je jadi juri kat situ.... Aku pun reti buat lawak..... Wuahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku tahu ramai member aku yang minat pengacara dua orang tu... Tapi aku rasa dorang tu patut berhenti je dari jadi pengacara Raja Lawak tu... Dah makin annoying gila dh pengacara dua orang tu.... Cukup2lah Astro habis duit bagi dorang tu.... Over semacam je,... tapi x de pun bagus mane....

Kepada member2 aku yang minat gila dekat IDLAN, pengacara Raja Lawak musim ni dan pengkritik tetap, aku minta maaf sebab aku memang tak suke gila kat dorang atas dasar2 tertentu.... Kalau korang tak puas hati, just luahkan isi hati tu kat ruang komen aku....

2 comments:

Jannah J said...

lgsg tak pernah tgk raja lawak,
tak phm apa yg dorng ck[ sbb lgsg tak lawak puun.

Mizzi said...

x penah tgk????
terbaik la.....

Bgus la tu...
Sbb raja lawak dh makin membuatkan kte menyampah....
x payah la tgk.....

hehe!!!!!!